_

Čo mám robiť ak sa môj balík poškodil pri doručení?

Ak sa tvoj balík poškodil pri doručení, odfoť poškodený balík a okamžite kontaktuj náš zákaznícky servis. Poskytneme ti ďalšie pokyny, ako postupovať pri riešení problému.

Bola táto odpoveď užitočná?

Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.

Nepomohli ti naše odpovede?

Nenašiel si odpoveď na svoju otázku? Nevadí, nezúfaj - naša veľkorysá zákaznícka podpora je tu pre teba

Po-Pia: 8:00-16:00
Sme online na chate aj na telefóne

Napíš nám

Napíš nám správu, a naša zákaznícka podpora sa ti bude snažiť pomôcť a vyriešiť tvoj problém v čo najkratší čas.
Požiadať o pomoc

Zavolaj nám

Naša zákaznícka linka je tu pre teba každý pracovný deň medzi 8:00 a 16:00.
+421 904 969 192Vytočiť zákaznícku linku

Registruj sa a získaj veľkorysú zľavu až 10€ na svoju prvú objednávku

Zaregistruj sa a získaj zľavu až 10 € na svoju prvú objednávku. Stačí keď klikneš na tlačidlo nižšie a vyplníš svoje údaje.

Chcem získať zľavu 10 €